woensdag 8 juli 2015

BIRCHBOX juli 2015 | Sunset Lovers

Mijn verse portie brievenbusgeluk arriveerde deze maand in een fantastische verpakking. De ombre zonsondergang zorgde voor een instant vakantiegevoel. Birchbox scoorde zo alvast punten bij deze Sunset Lover!


Benieuwd naar de inhoud?



PopBeauty Eyeshadow Trio in 'Peach Parfait'

Trio 4,35g - full size palet met 10 kleuren (18g) voor 26



Ik spot meteen het schattige oogschaduwtrio in warme tinten met de zomerse naam Peach Parfait. De shimmery kleuren passen alvast perfect in het Sunset Lovers-gegeven: een vrij witte highlighterkleur, een zacht perzikkleurtje en tenslotte een prachtig koperen oranje. De pigmentatie lijkt op het eerste zicht ok, maar blaast me niet van mijn sokken.  



Het merk Engelse merk PopBeauty is het geesteskind van zangeres en makeup artist Sara Strand. Ik hoorde vooral al veel goeds over hun nagellakjes. PopBeauty lijkt mij in de lijn te liggen van merken als So Susan en Jelly Pong Pong: goedkoop uitziende verpakkingen en gewoon te duur voor wat het is. Zeker nu budgetmerken als MUA en Makeup Revolution bijzonder goed gepigmenteerde oogschaduwpaletjes in het assortiment hebben voor miniscule prijsjes. Niettemin ben ik best tevreden met dit paletje. Ik ga straks zeker voor een peachy ooglook! 


Witmakende tandpasta van Marvis

10 ml - 12 voor 75ml



Tandpasta? Niet meteen iets wat ik in een Birchbox verwachtte, maar ik ben er stiekem best blij mee. De belofte van wittere tanden, gets me every time. :) Het Italiaanse merk Marvis blinkt alvast uit in stijl: hoe schattig is de old school zilveren tube? Naast deze Whitening Mint heeft Marvis overigens nog een rist andere flavors in het assortiment: Jasmin Mint, Cinnamon Mint, Liquorice...


Als ik lekker-bekkie.nl (wtf?) mag geloven heb ik hier te maken met een icoon onder de tandpasta's. Mijn nieuwsgierigheid is dus groot...


Energizing Multi-Protection Shampoo en Conditioner van Beaver Professional

Shampoo | 40 ml | full size 258 ml voor 21,90

Conditioner | 10 ml | full size 210 ml voor 22,90



Haarproducten, ik zit er niet echt op te wachten. Vooral haarmaskers en oliën uit eerdere beautyboxen (Deautybox, Birchbox,...) staan massaal te verstoffen in mijn kast. Maar ach, een shampoo komt natuurlijk altijd van pas. Dit duo (shampoo en conditioner) zou mijn haardos moeten voeden en beschermen tegen UV-stralen. 


Anti-cellulitus lotion van Unani

50 ml - full size 250 ml voor 19



Bikini season is upon us, dus alle hulp is welkom! :) Ik ben geen goedgelovig gansje dat dankzij het betere smeerwerk eigenaar hoopt te worden van een stel benen à la Taylor Swift, maar wel fervent aanhanger van het motto 'baat het niet...' Zodoende sla ik zeker aan het smeren met deze lotion van het Spaanse huidverzorgingsmerk Unani. Cellulitis beware!


Face Wash van Himalaya Herbals

15 ml - full size 150 ml voor 6,50



Dit is voor mij zowat het mèh-productje uit deze Birchbox. Deze helgroene face wash ziet er onnoemelijk saai uit. Hij zou weliswaar allerhande weldaden uit de Ayurvedische geneeskunde herbergen. Wie weet blijkt dit een onverhoopte topper ...


Globaal genomen ben ik wederom best tevreden. 
De prachtige ombre-box doet al veel natuurlijk! Sucker for packaging hierzo!;)
Wat vinden jullie?

S.


2 opmerkingen:

  1. Hm, ik moet zeggen dat ik meestal wel tevreden ben over de inhoud van de Birchbox maar deze vind ik niet zo heel erg bijzonder. Het doosje zelf ziet er inderdaad wel super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad niet de meest geweldige box die ik al heb ontvangen. Zonet wel de oogschaduw grondig getest, en wel een mooie look mee gemaakt :)

      Verwijderen

Ik vind het super om jullie reacties te lezen! Bedankt! x