dinsdag 3 februari 2015

Instadiary #4

Hoog tijd om nog eens een paar recente Instagram-snaps te delen! Bij deze :D



1| Eén van mijn favoriete kerstcadeaus was zonder twijfel mijn chipmunk onesie. So warm and cosy!





2| Al waren de make-up items die ik onder de kerstboom aantrof ook niet mis! Spoiled much?




3| Op kerstdag kreeg ik overigens bericht van Stamatia van beautyloves.be dat ik de Tarte blush giveaway had gewonnen. Vreugdedansje! 'Exposed' is echt een prachtige neutrale kleur met rozige ondertoon.




4| Pre-NYE selfie! Een LBD + red lips leek me wel feestelijk.



5| De eerste sushi-schranspartij van 2015 was een feit op 2 januari! Zaowang natuurlijk, what else?



6| Op 3 januari mochten we aanschuiven voor een heerlijk nieuwjaarsetentje bij L'esperance in De Haan. Al jaren een geliefd adresje! De chef toverde onder meer dit kunstige dessertje met chocolade / basilicum / bosvruchten / yoghurt / koriander en vannile-ijs op ons bord. #omnomnom





7| Kim van IT-girl hostte een superfijn event in samenwerking met Environ en Jane Iredale. Een topavondje met huidanalyses, make-up, hapjes, drankjes, fijne mensen en... goodiebags!
Lees er hier alles over.



8| Mijn langverwachte MakeupGeek-bestelling arriveerde eindelijk! Weldra meer over de nieuwe Foiled Eyeshadows op Sarahdise.



9| Het vriendje was lichtelijk verontrust toen een 'overdreven geurend pakje' (zijn woorden) aankwam op zijn werk. Dat was dus deze truckload aan Yankee Candle samples die ik via Beautymelon bestelde. Mijn voorlopige favoriet? Fluffy towels!



10| De voorbije week produceerde ik een aantal -al zeg ik het zelf- bijzonder geslaagde gerechtjes dankzij HNGRY. Dit was de pita met kalkoenblokjes, bacon en cayennemayonaise. Andere (ongefotografeerde) topper: de risotto met bospaddestoelen!



11| Kakelvers leesvoer in de vorm van dit Everything Eyes-boekje van Bobbi Brown.

4 opmerkingen:

  1. Fluffy towels, told you!! :) Haha die beschrijving van het pakje vind ik geweldig :p Ik kreeg paar jaar geleden van mijn ex een heel deel Yankee Candles cadeau uit Amerika. Hij noemde het: een winkel waar mannen flauwvallen en dus uit miserie maar vanalles kopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt Fluffy Towels is heaven! Haha de beschrijving van jouw ex is anders ook wel accuraat! ;)

      Verwijderen

Ik vind het super om jullie reacties te lezen! Bedankt! x