woensdag 18 februari 2015

Birchbox Februari 2015

Deze week arriveerde eindelijk een nieuwe portie brievenbusgeluk: de februari-editie van Birchbox! Speciaal voor deze Valentijnsmaand werd de doos in een allerschattigst kleedje gestoken. Maar jullie zijn wellicht benieuwd naar de inhoud?






BB Cream van Erborian - 15ml - 12,50




De BB-hype kwam enkele jaren geleden overgewaaid uit het Oosten. Ik verwacht dan ook degelijk spul van het Koreaanse skincare merk Erborian. Zelf ontving ik deze BB crème op basis van ginseng in de tint 'Clair', wat een goede match blijkt met mijn bleke vel. Hij egaliseert de teint en camoufleert imperfecties. Van een BB crème moet je uiteraard niet de dekking van een heuse foundation verwachten, maar mijn eerste indruk is alvast positief.


Gezichtsmasker van REN - 10ml - 40 voor 50ml


 Foto


Het skincare merk REN heeft een meer dan uitstekende reputatie en ik hoorde al veel goeds over dit Glycolactic Radiance Renewel Mask. Opnieuw torenhoge verwachtingen dus! Dit exfoliërende masker zit barstensvol natuurlijke fruitzuren en ruikt dan ook fris en fruitig. Benieuwd of het goedje mij effectief supermodel skin zal bezorgen... Ik kan alvast nauwelijks wachten om dit masker te proberen!



Eyeliner van Lollipops - full size - 14


Foto


Na het knalrode nagellakje uit de oktober-box, laat Birchbox ons deze maand een tweede Lollipops-product ontdekken. Instant-enthousiasme want (1) een zachtroze verpakking met luipaardprintje (ALTIJD een winner!) en (2) geen gehannes met scherpers want dit potlood kan je gewoon uitdraaien. Deze creamy zwarte eyeliner (701 Goodbye Moon) brengt makkelijk aan maar is niet super intens zwart.


Bronzer Duo van Jelly Pong Pong - 19




Het merk Jelly Pong Pong kende ik al uit de Prettybox. Birchbox presenteert ons dit keer het Caribbean Sun Bronzer Duo. De verpakking ziet er wat goedkoop uit, maar het is natuurlijk de inhoud die telt. Ik ontving de lichtste versie (Martinique) die een lichte bronzer en een blush bevat. Mooie tinten, de blush bevat wel wat miniscule glitters waar ik persoonlijk minder fan van ben. Ook een nadeel: de pans zijn vrij klein, waardoor je genoodzaakt bent kleinere kwasten te gebruiken...





Haarolie van Beauty Protector - sample - 23 voor 118ml




Trouwe lezers weten al dat ik niet zo veel heb met haarverzorgingsproducten. Desalniettemin ontdekte ik al een aantal toppertjes via Birchbox. Zo onder meer een ontwarrende leave-in-conditioner van Beauty Protector, één van de bestsellers in de Birchbox e-shop. Deze haarolie van hetzelfde merk verdient dus een eerlijke kans om zichzelf te bewijzen. Waar de rest van de wereld het zoete suikerspinaroma een troef blijkt te vinden, moet ik helaas meedelen dat de geur alvast niet mijn ding is...



Het verdict?




Birchbox brengt ook deze maand weer een mooie mix van items: huidverzorging, make-up en een haarproduct. Er zitten een aantal mooie full sized producten tussen en een royale samplesize van het veelgeprezen (en behoorlijk prijzige) REN-masker.
Kortom: ik ben ook deze maand weer een happy camper met deze box waarvan de totale waarde meer dan 50 bedraagt!


Wat denken jullie?
S.


Abonneren kan hier
Via deze link word ik uw trotse Birchbox-meter en krijgen we allebei 50 punten (of 5) om te spenderen in de e-shop! Double win! :)  

6 opmerkingen:

  1. Mooie box, lekker gevarieerd inderdaad. De moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne box, er zitten verschillende producten in en dat is wel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, dit is een fijne inhoud zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Birchbox nog helemaal niet kende, maar hij heeft mijn interesse nu zeker wel gewekt. Vooral die bronzer/blush duo vind ik super. Leuke post! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de VS is hij heel bekend en de Franse Birchbox shipt ook naar België. Enig nadeel is dus dat de site en het kaartje met uitleg over de producten in het Frans zijn. Ik vind dit veruit de fijnste box die ik al probeerde!

      Verwijderen
  4. Ik had nog nooit eerder van deze box gehoord, maar wat ziet het er leuk uit! Echt heel veel leuke spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een deautybox en ik ben zoooo benieuwd naar de Birchbox, die ziet er zoooveel cooler uit maar ik heb nog geen creditcard. (ik leef onder een steen :D ) Wel hele toffe full size dingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het super om jullie reacties te lezen! Bedankt! x