vrijdag 5 december 2014

CHRISTMAS WISHLIST #3 - MORE BEAUTY

Er is zoveel moois op de markt in beautyland. Een mens wordt er zowaar hebberig van.
Ik presenteer u graag het vervolg van mijn immer uitdeinende wishlist!

 




1// Parfum 'Lazy Sunday Morning' van Replica (84) - Bestaan er überhaupt mensen die niet houden van luie zondagochtenden? Ik testte dit geurtje vorig weekend uit en was meteen verkocht. De Replica-lijn is een creatie van Maison Martin Margiela. Andere verkrijgbare luchtjes zijn onder meer Beach Walk, Jazz Club en Flower Market.

2// Catrice Ultimate Stay Lipstick in 'Plum&Base' (4,99) - Het hoeft niet allemaal high end te zijn natuurlijk. Mocht de kerstman wat krap bij kas zitten, raad ik hem een uitstapje naar Kruidvat aan. Deze diepe plum kleur lijkt me wel wat!

3// Melted Lipstick van Too Faced (20 per stuk) - De Melted lipsticks van Too Faced zijn supergepigmenteerde vloeibare lipsticks in een handige tube. In de VS was een holiday-setje genaamd 'Melted Kisses' verkrijgbaar, met vier mini's. Dé ideale gelegenheid om voor een zacht prijsje vier kleuren te proberen. Helaas levert Sephora.fr slechts de full sized versies. De kleur die mij het meest bekoort is Melted Nude op de voet gevolgd door Melted Peony, al vrees ik dat die laatste misschien iets te roze is voor mij...

4// Tweezerman wimperkruller (16,30) - Mijn wimperkruller is op mysterieuze wijze verdwenen en heeft dus dringend een opvolger nodig. Dit exemplaar vind je gewoon bij Ici Paris XL.

5// Make-up van Sabine Peeters (29,99€)- Sabine Peeters besloot na haar studies journalistiek  haar droom na te jagen en make-up & hairartist te worden. Deze visagiste en beautyblogster is een fervent voorvechtster van positive body image en bracht recent een boek uit met schoonheidstips, prachtige foto's en tutorials.

6// Highlight Powder in Pink Glow (50)- De nieuwste Bobbi Brown-collectie (Scotch on the Rocks) is wederom een pareltje. Deze rozige highlighter trok meteen mijn aandacht: de prachtige glans, de tortoise shell verpakking met de retro-glam-letters... *kwijl*. Jammer dat het zo'n duur merk is, want ook het Warm Glow Palette (75) is een beauty (al heb ik misschien al net iets te veel neutrale paletjes...)!

Warm Glow Eye Palette
Warm Glow Palette
7// NARS Digital World Lip Pencil Coffret (49$) - Dit limited edition setje bevat 5 mini lip pencils van NARS met verschillende finishes (mat en satin). Een goede deal als je weet dat een full sized lip pencil 25$ kost, en maar een tikkeltje groter is dan die in deze set. Hopen maar dat de kerstman connecties heeft in Amerika of het Verenigd Koninkrijk (SpaceNK)...

8// NARS Audacious Lipstick (30,00€) - Deze nieuwste lijn van NARS bestaat uit maar liefst 24 kleuren en dragen de voornamen van inspirerende vrouwen als Audrey (Hepburn), Marlene (Dietrich) en Grace (Kelly). Ik vertrouw volledig op de goede smaak van de kerstman voor wat kleurkeuze betreft. Hier kan hij alvast swatches vinden van alle 24 lippies!

9// Clinique Cheek Pop (24,85€)Cuteness overload!  Deze lieflijke bloemetjes-blushes van Clinique waren meteen een hit. Mijn favoriete kleur is 'Ginger Pop'.

10// Urban Decay Revolution Lipstick in 'Naked' (19,50) - Jawel, nog meer lipstick! In een Sephora-setje uit Florida zat een ienie-minie-versie van Naked en wat een topkleur: het perfecte nude/roze-kleurtje! Ik vrees de dag dat mijn mini op zal zijn...


Wat staat er beautygewijs nog op jullie verlanglijstjes?
S.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het super om jullie reacties te lezen! Bedankt! x