dinsdag 24 december 2013

Christmas Gift Idea #6

Ik las ergens dat de gemiddelde Nederlandse vrouw (de gemiddelde Belgische vrouw blijft een mysterie) 12 nagellakken heeft. Welnu, de gemiddelde Nederlandse vrouw mag dan misschien groter, blonder en rondborstiger zijn dan ondergetekende, maar op dat vlak doe ik veel en veel beter! We gaan hier geen getallen noemen (toch enige schaamte hierzo), maar het is een simpel feit: er kan er altijd nog wel eentje bij! :)

Dat motto indachtig, doe ik hierbij graag enige suggesties aan de Kerstman en zijn wel zeer laattijdig aankopende hulpjes:

TAKE TEN by OPI



Mijn geliefde OPI heeft een heel fijn holiday-setje uit: Take Ten. Tien van de meest populaire kleuren bij elkaar in mini-bottles: 5 rode, meer vampy tinten en 5 meer neutrale kleurtjes. Voor elk wat wils dus. Tip voor de budget-shoppers: de verpakking laat toe dat je het rode en het neutrale setje apart schenkt (twee cadeautjes in één klap zowaar).


TOP THIS by OPI

Dit setje met 3 verschillende top coats is naar mijn bescheiden mening ook een leuke optie: voor een glossy, matte of sparkly finish.


HOLIDAYS MARIAH CAREY by OPI




All I want for Christmas is ... OPI. Mariah Carey, moeder van de kerstige oorworm bij uitstek, inspireerde wederom een OPI collectie. Tussen deze 18 feestelijke kleuren vind je zeker een geweldig kerstcadeau. Mijn persoonlijke favorieten: Make Him Mine en My Favorite Ornament.

Waarheen? OPI is te verkrijgen bij Planet Parfum, alsook in verschillende nagelsalons (bv. NailNational in de Antwerpse Nationalestraat).


VAMPIRE VANITY by Bourjois


Photo courtesy of www.beautyaddicts.nl

Een iets budjetvriendelijkere optie is de feestelijke topcoat "Vampire Vanity" met gouden stukjes. Instaglam!

Waarheen? Bourjois vind je onder meer bij het Kruidvat, Di, Inno...

GOLDEN WINTER by Dior


751 Marilyn, 995 Minuit, 128 Winter en 775 Royale
Aan de dure kant (25,50 euro per flesje) maar met deze luxueuze flesjes scoor je zeker. Mijn inner princess zou alvast tevreden zijn.

Waarheen? Inno, Planet Parfum, Ici Paris XL...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het super om jullie reacties te lezen! Bedankt! x