donderdag 19 december 2013

Christmas Gift Idea #4

Anderhalve week na onze verhuis - nu de berg onuitgepakte dozen gestaag slinkt- stel ik vast dat onze kersverse woonst wel wat aankleding kan gebruiken. Wat home decor shizzle kan bijgevolg niet ontbreken op mijn ever expanding wishlist.
Momenteel ben ik zwaar fan van het minimalistische Deense designlabel HAY (hey? haai?). De interieurgoden moeten mij goed gezind zijn, want sedert enkele maanden is er een heuse HAY-winkel neergestreken in mijn nieuwe hometown (Ijzerenwaag 12a, 2000 Antwerpen). Woop woop!
 
 
 
Een nieuwe eettafel is wellicht niet het meest compacte kerstcadeau. Gelukkig vindt je  er ook allerhande kleurrijke schaaltjes, strakke stationary items, beddengoed en andere leuke accessoires.
 
 
 Hierbij een greep uit het aanbod:

 
De grafische Kaleido-schaaltjes zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren en formaten, om eindeloos te combineren. (vanaf 12 euro voor het kleinste ruitje).
Wat dacht u van deze strakke tray tables? I like!
De witte versie van dit kleding rek stond al te pronken in onze vorige woonst. Nog steeds liefde!
Title #0
Supereenvoudige wooden trays, maar oh so pretty!
Naast uitstekende fictiereeksen, biedt Scandinavië talloze designspullen en ander leuks. 
Meer Scandinavische goodies (denk Normann, Ferm Living, Sandqvist, Iittalla...) kan u scoren bij:
ESPOO. Nordic Design
(Vlaamse Kaai 57, 2000 Antwerpen)
MOOSE IN THE CITY
(Ijzerwaag 10-12, 2000 Antwerpen)
Hier vind je alles gaande van boeken en kleding, over meubels en accessoires.
Nog enkele Scandinavische cadeau-ideetjes (ik ben op dreef):
Van de mooie blikken dozen van Normann zou ik haast een theedrinker worden (18 euro)! Deze Spring Tea rook alvast heerlijk. Vormt een perfecte cadeau-combo met het Normann Tea Egg (14 euro).
Voor deze Normann-glazen zou ik dan weer spontaan een cognacdrinker worden. Misschien een ideetje voor the boyfriend? (40 euro)
Vader - 1
De zesdelige Mijn Strijd-reeks van de Noorse schrijver Karl Ove Knausgård staat al enige tijd bovenaan mijn to read-lijst. Deel 1: Vader (17,50 euro)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het super om jullie reacties te lezen! Bedankt! x